Van San Francisco naar Gilroy

Om 6.15 zijn we allebei wakker, en omdat de wekker om 6.30 uur staat, gaan we er maar uit. We pakken alles weer in, gaan douchen en staan om 7.20 beneden om te ontbijten. Ik heb niet zo'n trek en neem alleen koffie, en Ko neemt er een muffin bij. Nog maar koud, of eigenlijk heet, hebben we de koffie in onze handen, en daar is de shuttle van Roadbear al. Dus gieten we de koffie maar door het riool en laden we de koffers in het busje van Roadbear. We moeten eerst nog 2 andere mannen ophalen bij een hotel en dan vertrekken we naar Hayward.

De Camper

Daar aangekomen, krijgen we uitleg van Aldie over het gebruik, en de huur van de camper. Hierna worden we door een andere medewerker meegenomen naar de camper, en krijgen daar nog meer uitleg over hoe alles werkt en doet enz. Aan het eind vraagt de medewerker of we nog vragen hebben, en ik vraag of hij nog een keer opnieuw wil beginnen, want ik ben allang weer kwijt wat hij allemaal gezegd heeft. Zoveel informatie pffff.

Hierna loop ik nog even naar binnen, want ik heb Monique (allesamerika forum) beloofd Aldie de groeten van haar te doen, dus dan doe ik dat ook. Monique; je krijgt de hartelijke groeten terug :). We hebben nog even gezellig met Aldie staan praten over de wereld van de camper verhuur, en daarna is het tijd om op pad te gaan.

Op naar Gilroy

Ko rijdt, en ik zweet de plaatsvervangende peentjes :) Het is behoorlijk druk op de weg, de camper rammelt en doet, ja, het is echt wel even wennen. Wat ben ik blij dat we ervoor gekozen hebben om niet te ver te rijden vandaag. Gilroy is de eindbestemming, en dat is ongeveer een uur rijden.

Eenmaal daar aangekomen betalen we eerst onze plek en daarna gaan we naar de Walmart om boodschappen te doen. Er moet toch wat te eten in ons huis op wielen komen, en ook niet te vergeten veel te drinken.

We zijn allebei toch wel erg moe van de afgelopen dagen dus er wordt niet geshopt, maar we gaan terug naar de camping. Daar richten we de camper in, pakken de boodschappen uit, trekken een baantje in het zwembad, zitten wat onder de luifel, doen een wasje en eten een hapje.

Morgen gaan we op pad naar Yosemite, en staan we 2 nachten in de natuur.